Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
19 daagse rondreis St Petersburg KNMV 
Auteur Bericht

Ik ben voornemens om met een georganiseerde rondreis mee te gaan van de KNMV.

Van 17 augustus t/m 4 september 2014 is er een rondreis rond de Baltische zee beginnende in Duitsland via Denemarken, Zweden, Finland, Rusland, Estland, Letland, Litouwen en Polen weer op de het startpunt te eindigen in Duitsland, voor meer info zie KNMV website reizen. http://www.knmv.nl/toeren/reizen/reisaanbod/

Zijn er leden bij de BCN die ervaring hebben met dit soort georganiseerde reizen en misschien wel met deze rondreis.
Alle info is welkom vanaf de organisatie tot en met het rondreizen in een volstrekt vreemde groep motorrijders.
Ik ben van plan om dit geheel alleen te gaan doen, mijn partner gaat liever niet mee en wellicht zijn er clubleden die deze reis ook gaan doen komend motor jaar.
Ik hoor het wel.
Groet Peter.

Honda 500four, Honda 550four, Honda GL1000, BMW K1200RS, BMW 1150RT, BMW K1300GT, R1200GS LC met Navigator IV.

Groet Peter.

ma 30 dec 2013, 11:57
Profiel

Peter, mooie plannen. En dit soort landen zeker niet alléén bereizen.
En wil je eens weten hoe het is in een groepsreis? Ook de BCN heeft veel te bieden.

Wat wel van belang is: Het is een keuze vooraf waarom je die landen wilt bezoeken. Wil je veel zien dan zijn de dagafstanden heel belangrijk. Wil je veel rijden dan kunnen ze wat langer zijn. In een groep is meestal geen probleem, immers je deelt dezelfde hobby.
Het is een dure reis dus bepaal vooraf zelf wat je wilt!

Ik was er al eens dus wil je overleggen dan kom maar in de lucht. Als voorbeeld, de hermitage koop je niet ff een kaartje voor. In 2 dagen kun je hoogstens een indruk krijgen van Leningrad/ St Petersburg.

Ook hier vindt je info: http://tsarenrit2011.blogspot.nl/

succes

Rob C G M

GPS Garmin 590
Yamaha Neo's 4 takt snorscooter 2013 (verbruik 1:50!)

Laatst bijgewerkt door Boxerpunk op di 31 dec 2013, 00:00, in totaal 1 keer bewerkt.

spatie ingevoegd zodat de link werkt

ma 30 dec 2013, 23:55
Profiel

Hallo Rob,

Bedankt voor de info, omdat mijn vrouw dit jaar niet mee gaat op de motor voor een lange reis (weekenden en dag ritten wel) wil ik een keer een speciale reis maken, en een rondje Baltische Staten lijkt mij wel speciaal. Het feit dat het door de KNMV wordt georganiseerd vindt ik wel prettig. Heb je nog ondersteuning terplekke indien nodig.
Voor de overige delen van West Europa ga ik wel alleen op pad of samen met mij partner.
Op het RT forum had ik dezelfde vraag gesteld en daar zijn ook een aantal tips uit voort gekomen waar ik zeker gebruik van ga maken. Als ik nog met wat vragen zit wil ik graag bij jou in de lucht komen, daarvoor nog bedankt en volgens mij wonen we niet te ver van elkaar af. En wat de BCN betreft, ik ben wel lid maar doe daar niks mee, moet ik in 2014 toch wat aan doen. Volgens mij is en een leuke club motorrijders bij elkaar.
Groet Peter.

Honda 500four, Honda 550four, Honda GL1000, BMW K1200RS, BMW 1150RT, BMW K1300GT, R1200GS LC met Navigator IV.

Groet Peter.

di 31 dec 2013, 10:59
Profiel

Peter,
de BCN is nóg leuker dan de KNMV :D

Kom maar eens kijken bij een rit of reis.

Welkom in Noordwijk.

Rob C G M

GPS Garmin 590
Yamaha Neo's 4 takt snorscooter 2013 (verbruik 1:50!)

di 31 dec 2013, 21:25
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 4 berichten ]