Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Openingsrit Barendrecht. 
Auteur Bericht

Hoi BMW clubleden.

Het forum is DE manier om contact te hebben en houden met je clubleden, maar het werkt blijkbaar voor geen meter! Ondanks dat ik bijna dagelijks even op het forum kijk, zie ik nauwelijks iets verschijn. Dus dan probeer ik het nog een keertje.

Gisteren de openingsrit mee gedaan en verbaasd over de grote opkomst! Dus het clubleven leeft dus wel!! Een mooie opkomst en een warm welkom Bij M en R. De koffiemachine draaide overuren en had het er moeilijk mee. Veel bijpraten met clubleden die je al meer dan 30 jaar kent!

De toerrit bracht mij op nostalgische plaatsen!! Op nauwelijks 50 meter van de plekken waar ik gewoond en gewerkt hebt in Rotterdam (Delftshaven en Schiedam, Vlaardingen)

Maar het fijnste van die dag was dat ik voorop mocht rijden!! Nu gebeurt dat vrijwel altijd omdat mijn rijstijl is aangepast aan de leeftijd, zullen we maar zeggen. Met een groepje van 8 mensen waaronder de nieuwe voorzitter Jan Hoppers. Wat een fijne toffe vent is dat! Lekker met elkaar kletsen bij de lunch met enkele nieuwe leden. gewoon een goede ontspannen sfeer. Een voorzitter met en voor z,n clubleden! dat merkt je meteen. Dat is wel eens anders geweest, dacht ik zo. Al met al een heerlijke dag gehad.

welnu ................alle lof voor Jan!

Groetjes van Cock en Henk

zo 12 maart 2017, 15:54
Profiel

Hoi Henk,
als roepende in de woestijn toch dank voor je bericht en de positieve toon.
Ik denk dat 2017 de opmaat is naar een actief clubleven 2018 met Jan als voorman!

see you
Rob C G M

GPS Garmin 590
Yamaha Neo's 4 takt snorscooter 2013 (verbruik 1:50!)

di 21 maart 2017, 01:21
Profiel

Het clubleven is behoorlijk actief; in tegenstelling tot het leven op het forum inderdaad.
Beter zo dan andersom.
Nog beter wanneer ze allebei actief zijn, maar een forum kan alleen maar actief worden wanneer (het gros van) de deelnemers mee doen. Waarschijnlijk zitten veel mensen ook nog op andere fora voor hun specifieke type motor (ik ook overigens). Er zijn er nogal wat voor veel types BMW en daar gaat het vaak om technische vragen of type-specifieke accessoires.
Ik troost me maar met de gedachte dat we liever rijden dan achter het toetsenbord zitten :-).

di 21 maart 2017, 11:07
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ]